بستن

قرعه‌کشی اسپانسرشیپ والدین 2020، در ژانویه 2021 انجام شد

نوشته شده در 17 دی , 1399 توسط: visaline_cr

 

برنامه اسپانسرشیپ والدین، ویژه شهروندان و افراد دارای اقامت دائم کانادا است که می‌خواهند برای پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگ خود جهت دریافت اقامت دائم اقدام کنند. از ظهر روز سه شنبه 13 اکتبر 2020 به مدت ۳ هفته، برنامه اسپانسرشیپ والدین باز شد که این امکان را به شهروندان و افراد دارای اقامت دائم کانادا داد تا درخواست خود را برای اسپانسر شدن والدین، پدربزرگ و مادر بزرگ خود، ارائه کنند و فرم آنلاین را پر کنند.

از تاریخ 13 اکتبر تا 3 نوامبر 2020، ثبت نام توسط متقاضیان انجام شد و بنا بر اعلام اداره مهاجرت وشهروندی کانادا (IRCC)، قرعه‌کشی قرار بود در پایان سال 2020 انجام شود، اما به دلیل پاندمی جهانی ویروس کرونا، به تعویق افتاد و در ماه ژانویه 2021 قرعه‌کشی این برنامه صورت گرفت که برای 10 هزار متقاضی دعوت‌نامه صادر می‌گردد.

اداره مهاجرت وشهروندی کانادا، از 10 روز آینده شروع به صدور دعوت‌نامه‌ها خواهد کرد و برای متقاضیان ارسال می‌شود. اداره مهاجرت و شهروندی کانادا اعلام کرده است که این برنامه برای سال 2021 نیز باز خواهد شد تا شهروندان و افراد دارای اقامت دائم کانادا به عنوان متقاضی برای اسپانسر شدن والدین، پدربزرگ و مادربزرگ خود اقدام کنند و در سال 2021 تعداد پذیرش افراد به 30 هزار متقاضی خواهد رسید که سه برابر ظرفیت سال 2020 خواهد بود.

 

متقاضیان از زمان دریافت دعوت‌نامه، 60 روز فرصت دارند تا مدارک خود را تحویل دهند.

 

مارکو مندیچینو، وزیر اداره مهاجرت و شهروندی کانادا در توئیتی گفته بود: دولت کانادا به شدت برای در کنار هم نگه داشتن خانواده‌ها – به ویژه در اوقات دشوار- اعتقاد جدی دارد. برنامه اسپانسرشیپ والدین، پدربزرگ و مادربزرگ، راهی منحصر به فرد برای پیوند بیشتر خانواده‌ها در کانادا است. در این راستا برنامه اسپانسرشیپ والدین را برای سال 2020 فعال کردیم.

 

درباره معیارهای واجد شرایط بودن و  برنامه اسپانسرشیپ بیشتر بدانید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *